Klacht: NOOIT JE BESTELLING VIA DIT BEDRIJF LATEN GAAN.

op 10 augustus 2016 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

op vrijdag 5 augustus zijn onze pakketen aangemeld bij post nl. post nl heeft ze naar het depo gestuurd van extra@home in amersfoort. daar stonden ze al sinds 6 augustus. ik belde dinsdag 9 augustus naar post nl omdat ik me afvroeg waarom de levering zo lang duurde. zei zeiden dat het via extra @home kwam. (als ik niet had gebeld had ik het tot op de dag van vandaag niet geweten) post nl belde extra@home dat zij mij moesten opbellen om een leveringsdatum te prikken. vandaag 10 augustus zou hij geleverd worden en ik zou in de ochtend een sms krijgen met de tijd van levering.. aangezien er geen sms aangekomen was vroeg in de ochtend heb ik ZELF contact op moeten nemen met extra@home. klantenservice. BAGGER. eerst 15 min aan de telefoon gezeten met een hele bijdehande mevrouw die er niet echt zin in had. weer gebeld een jongeman aan de telefoon gekregen weer 15 min veder het pakket was te zwaar voor 1 bezorger dus heeft hij hem maar laten staan!!! de jongeman kon er voor zorgen dat het morgen 11 augustus geleverd word.
conclusie:” extra@home komt gewoon niet zijn afspraken na. als ik dinsdag 9 augustus niet had gebeld had ik vandaag nog steeds niet geweten waar en wanneer mijn pakket geleverd zou worden. SCHANDALIG!!!!!!!!!!!!!!!

wanneer extra@home klantvriendelijke klantenservice traint en leert omgaan met geduld en er zin in hebben om klaar te staan voor de klant ook als er klachten zijn. en zijn afspraken na komt.!!!

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 11 augustus 2016 om 07:49 geantwoord

Geachte heer Jonkman,

Onze excuses dat uw zending niet tijdig is bezorgd.

Als een levering niet door kan gaan is het normaliter wel de gang van zaken dat u hierover wordt geïnformeerd. wij zullen dit doorgeven aan de vervoerder en aan onze klantenservice dat zij in het vervolg u en andere klanten op de hoogte brengen zoals behoort.

Wij gaan ervan uit u zo voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht u alsnog vragen hebben kunt u ons contacteren op mailadres extra.at.home@postnl.nl onder vermelding van Klacht.nl.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door vmjp1208