Klacht: NOOIT het volle bedrag meteen betalen.

op 08 juli 2017 over Pronto Wonen in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik betaal nooit meer het volle bedrag , wand de poen is binnen dan laat ze de klant maar zwemmen bij pronto.
Bestelling gedaan op 8/6 neem meneer alles is binnen en wordt binnen 2 weken geleverd , 6/7 zelf maar eens contact gezocht hoe lang het nog duurt , ja meneer ze hadden u allang moeten bellen ik geef te door ,
op 7/7 , we komen zaterdag tussen 17:00 uur /19:00 uur.
Wordt om 17:30 gebeld gaat niet door pronto den Bosch is dicht ??????
u wordt morgen weer gebeld voor een nieuwe afspraak. ?? ben benieuwd of iemand mijn op zondag Belt voor een andere afspraak..

Gewenste Oplossing:

Alles netjes op zijn plaats staat zo als afgesproken ,

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pronto Wonen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Pronto Wonen in behandeling genomen

Bericht van Pronto Wonen

1 maand geleden - Beste Theo, Bij welke winkel heb je de order geplaastst? Vriendelijke groet,

Reactie van de melder van de klacht Theo van de Wouw

1 maand geleden - Ik heb een dressoir en een Bassano kast en spiegels alles gekocht bij pronto den Bosch Gr Theo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pronto Wonen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pronto Wonen

Heeft op 11 juli 2017 om 13:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Theo van de Wouw