Klacht: nooit bezorgd

op 10 juni 2016 over Brabants dagblad in de categorie Media

Een aantal weken geleden ben ik gebeld door 1 van uw medewerkers met de mededeling dat ik gratis de krant 10 weken zou krijgen als proef, het is een actie om de krant te stimuleren. Omdat ik weinig tijd heb en ik er geen interesse in heb, is mij gezegd dat ik ook een ander adres van familie mag opgeven om hen een aantal weken kennis te laten maken met de krant.
Dat vond ik fijn en heb toen het adres van mijn schoonouders in Veghel gegeven. De krant zou dinsdag 17 mei geleverd worden. Mijn schoonouders blij dat ik hun had opgegeven alleen is de krant tot op heden nog steeds niet bezorgd. Ik vind dit een slechte zaak en vraag me af wat er is gebeurd.

Ik ben tevreden als mijn schoonouders z.s.m. de krant dagelijks bezorgd krijgen, zoals beloofd gedurende 10 weken.
Het gaat om de familie Wijgergangs
Van Brakelstraat 6
5463 GC Veghel

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brabants dagblad

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Brabants dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wijgergangs