Klacht: nooit afgeleverd mijn paketje

op 29 mei 2017 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

heb 14-4-2015 een topje besteld is nooit afgeleverd . heb met bonprix gebeld die zouden het uitzoeken nooit niks meer van gehoord. op 26-5-2017kreeg ik een mail van [email protected] een aanmaning van bronprix heb hun terug gemaild Geachte lk heb nooit iets ontvangen van bronprix .als ik niks ontvang van bronprixdan hoef ik niks te betalen .graag wil ik weten of het wel is verstuurd en naar welke adres . Mvg. kreeg weer een mail terug met.Ik heb hier over gebeld zouden ze uit zoeken en nooit iets meer van gehoord
Welk adres is gebruikt weer geen gehoor is 2 keer gevragen

omdat ik nooit dat pakketje van bronprix heb ontvangen ga ik ook niet betallen . en ze hoeven het ook niet meer
naar mij op testuren . en dat ik er ook nooit meer iets besteld bij hun . je krijgt het pakketje en de aanmaningkosten ga ik ook niet betallen

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 30 mei 2017 om 13:30 geantwoord

Beste mevrouw vd Broek,wij hebben uw bericht in goede orde ontvangen. U hebt een vraag over uw dossier. Na uw klantdossier 108502100 te hebben nagezien zijn wij tot de conclusie gekoen dat dit dossier niet in behandeling is bij bonprix, maar bij het CIB. Wij vragen u daarom vriendelijk contact op te nemen met het CIB. Het team van bonprix

Heeft op 15 juni 2017 om 20:16 geantwoord

Is gewoon een afschuiving . Heb gisteren mail naar bronprix gedaan voor detrack en tracae en mijn handtekenin

Alle klachten die gemeld zijn door 17sibojo