Klacht: nonstopplayer

op 16 mei 2017 over Sisow.nl in de categorie Financiële hulpverlening

Heb op 26 maart 2017 via internet een nonstopplayer besteld en tot heden niets ontvangen. Betaling is gedaan via Stichting Sisow. Heb een bedrag over gemaakt van € 89,- tnv NL40INGB0654880735.
Omschrijving op afschrift bank 69290050002675605513.
Transactie referentie 26-03-2017 13:53 0050002675605513.
Gaarne terug boeking van het geld op mijn bankrekening na aanleiding van de tekst op hun site dat er geen levering kan plaats vinden.

Als het geld is terug geboekt op mijn bank rekening

Tot op heden 20-07-2017 nog niets gehoord van Stichting Sisow over terug betaling van mijn geld. Wacht nu al 2 maanden en dat is heel lang vindt ik, dit is zeer slechte reclame voor Stichting Sisow dat hun schijnbaar meedewerking geven aan oplichting. Dit is geen bericht van hun maar van degene die de klacht heeft in gediend

Bericht van Sisow.nl

2 maanden geleden - Beste J.A.C. Herrijgers, Helaas moeten wij u mededelen dat wij ook geen contact meer hebben met de betreffende webshop. Ook hebben wij onze samenwerking verbroken met deze website. Wij raden u aan politieaangifte te doen via de website van de Politie. U kunt ook de uitleg van de betreffende webshop lezen op de website van MultiMediaExpert/Nonstopplayer Helaas kunnen wij u niet anders berichten. Sisow is als betaalprovider juridisch geen partij in de koopovereenkomst tussen de consument en de webshop en heeft dus ook geen mogelijkheid om een bedrag retour te storten. De webshop-eigenaar dient dit bedrag zelf retour te storten. De gelden zijn niet in het bezit van Sisow. De webshop is verantwoordelijk voor de levering of terugbetaling en de consument krijgt dus de terugbetaling van de webshop. Excuses dat wij niet anders kunnen berichten. Met vriendelijke groet. Sisow

Alle klachten die gemeld zijn door J.A.C. Herrijgers