Klacht: Nogsteeds geen geld terug

op 27 juli 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Heb op 27 juni een bestelling geplaatst bij de h&m twv €75z
Helaas liep mijn telefoon vast tijdens het betalen en heb ik de app opnieuw moeten opstarten.
Ik heb weer betaald en zag ik op mijn afschrift dat het er twee keer was afgehaald wat niet de bedoeling was.
Heb gelijk een mail gestuurd en kreeg terug dat het vóór 11 juli opgelost zou worden. ( 1 keer €75 terug )
Ik heb op 7 juli een email van h&m gekregen dat mijn bestelling vertraagd was, wat gek was want ik had mijn bestelling al binnen, en heb een mail gestuurd dat dat niet klopte en kreeg een mail terug dat ik het maar moest negeren.
Op 16 juli maar weer een mail gestuurd aangezien ik mijn geld nóg niet terug had, krijg ik op 17 juli een mail van de h&m waarin staat dat mijn REKENINGNUMMER onbekend bij hun is. Wat raar is want dat zien ze toch als ik betaal? Maar goed weer een mail verstuurd met mijn rekeningnummer.
Nu bijna een maand verder heb ik nog mijn geld niet terug en ik begin mijn geduld te verliezen.

Een excuses en mijn geld terug.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bodinevanderhorst