Klacht: Nogmaals onterechte incasso

op 05 juli 2017 over Fiber Nederland in de categorie Alles-in-1

Hoewel op mijn status staat dat de klacht is opgelost is dit verre van dat!!!!
Klacht staat nog steeds. Fiber wil nu mijn t&t code hebben. Dat kan maar waar willen ze het hebben Nu zij aangeven dat het opgelost is!!!!
Hier nogmaals mijn klacht
Het opzeggen van fiber ging al moeizaam. Toch nog een maand langer dan afgesproken was. Nadat wij alles wat we in bruikleen hadden teruggestuurd werd opeens gezegd dat het pakketje niet was aangekomen. (Track and trace code hadden we doorgebeld. ) Zomaar 99€ van de rekening afgeboekt. Deze echter zelf terug gestort. Nu hebben we een incassobureau achter ons aan en beweerd fiber dat we het glasvezelmodem niet hebben ingeleverd.
Weten echt zeker dat alles terug is gegaan.
We zijn zeer maar dan ook zeer teleurgesteld in een bedrijf die geld op deze manier van mensen aftroggelt

Als fiber zijn excuses aanbied en ons niet laat betealen voor iets wat we wel ingeleverd hebben.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fiber Nederland

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fiber Nederland nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Fiber Nederland in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fiber Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fiber Nederland

Heeft op 12 juli 2017 om 12:46 geantwoord

Beste klant,

Wij hebben nogmaals gecontroleerd en concluderen dat we de glasvezel modem nog steeds missen. Wij zouden aanraden dit met postnl te bespreken wij kunnen hier helaas niks meer meedoen.

Fiber Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door ToniaPijl