Klacht: nog steeds weg gehouden bij me zoontje

op 05 augustus 2017 over William Schrikker Groep in de categorie Zorginstellingen

Zijn nu meer dan 2 kaar verder
en me eigen kind word nog steeds weg gehouden bij me met leugens naar leugens keer op keer
aan waarheidsbevindingen doen ze niet
maar dreigen richting mijn omdat ik uiteindelijk afstand doe omdat ik het niet meer trek

Ik ben pas tevreden
als hun stoppen met liegen en hun leugens en ze aan de leugendetector moeten zodat de rechter ook zien kan dat ze liegen en bedriegen

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Groep

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Groep nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Groep in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Groep

Heeft op 18 september 2017 om 14:04 geantwoord

Geachte mevrouw Van der Groef,

Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Groep

Bericht van William Schrikker Groep

2 maanden geleden - Geachte mevrouw Van der Groef, Hartelijk dank voor dit signaal dat u op 5 augustus 2017 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan. Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Groep

Alle klachten die gemeld zijn door Michelle van der groef