Klacht: Nog steeds mijn retour niet ontvangen

op 09 juni 2021 over ASOS.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Asos heeft zogenaamd nog steeds mijn retour niet ontvangen. Ik wil ze mailen maar op de website staat nergens een email adres. Als je drukt op dat je ze wilt mailen word je gewoon doorverwezen naar ‘meest gestelde vragen’. Zeer frustrerend.
Mijn vraag is simpel: wat is jullie klantenservice email. Ik wacht verdorie al zo lang.

Gewenste Oplossing:

Pas als ik een duidelijk email zie staan. En geen verwijzingen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ASOS.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ASOS.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door J.123