Klacht: Nog steeds mijn geld niet terug

op 02 augustus 2017 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

17-5 artikel retour gestuurd. Staat in de mail dat die gecrediteerd is
14-7 artikelen retour gestuurd. Ook deze staat op gecrediteerd.
We zijn nu toch al een behoorlijke tijd verder zeker vanaf de 1ste retour zending en ik heb nog steeds geen geld terug gehad.
Je MOET binnen 2weken betalen en eventuele artikelen retour sturen maar met terug betalen hebben we niet zoon haast.
Ik heb een mail gestuurd en antwoord gehad dat ze t gaan uitzoeken hoelang gaat dat duren weer 2maanden.. voor mij ook zeker de laatste keer dat ik wat bestel bij zizzi. Vind het belachelijk dat je achter je eigen geld aan moet zitten!!!

Gewenste Oplossing:

Als t geld deze week nog terug gestord word

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 03 augustus 2017 om 07:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw/meneer,

Ik heb het voor u nagekeken en ik kan zien dat de webwinkel Zizzi.nl uw retour op 2 augustus 2017 bij ons heeft verwerkt. Wij waren niet eerder op de hoogte van uw retour en kunnen het bedrag ook niet terugstorten zolang de webwinkel uw factuur niet bij ons heeft aangepast.

Ik kan zien dat wij uw terugbetaling inmiddels al in behandeling hebben genomen en het tegoed zal binnen 10 werkdagen zichtbaar zijn op uw rekening.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben over Klarna, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Contactgegevens van onze klantenservice kunt u vinden via: https://www.klarna.com/nl/klantenservice.

Fijne dag gewenst!

Groet, Loredana

Alle klachten die gemeld zijn door Anoniem2088