Klacht: Nog steeds geen vouchers gezien!!

M.Jansen -vd Heijden op 02 juli 2020 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Is het zo’n zooitje bij Transavia? Zet toch al die werkloze medewerkers in om jullie jarenlange trouwe reizigers te woord te staan!!
Met geen mogelijkheid contact met welke service desk dan ook te krijgen.
Niet via telefoon, 1,5 uur aan de telefoon gewacht. niet via what’sapp, niet via mail….
Maandenlang van tevoren betalen is heel gewoon maar nu alles laten afweten, waardeloos van Transavia.
HOE MOET DIT VERDER????

Gewenste Oplossing:

Graag zou ik zien dat er contact met mij opgenomen wordt.
Via mail of what's app desnoods. Maar laat weten waar ik aan toe ben!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M.Jansen -vd Heijden