Klacht: nog steeds geen terugbetaling!

op 16 januari 2014 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

1 december kleding besteld 5 december gedeelte retour gezonden Bonprix heeft retourzending ontvangen 14 dec brief gestuurd naar klantenservice van Bonprix met vraag over retourbetaling Krijg later een mailtje dat ik dat via een contactformulier moet doen Nu 2 x gedaan: 28 december en 11 januari met de nodige informatie
Geen enkele reactie van Bonprix! Niet van we hebben Uw klacht ontvangen is in behandeling NIETS!! Ik koop veel via online Bij geen enkele postorderbedrijf heb ik dit meegemaakt Mijn geduld raakt op! Ik wil mijn 45 euro terug!!

Gewenste Oplossing:

Per direct retourbetaling op mijn rekening!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Trijntje14