Klacht: Nog steeds geen smartphone

op 23 mei 2017 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn dochter heeft twee weken geleden een telefoon besteld .Op de dag van levering krijgen we de melding dat er een storing is in de verzending.
Na drie dagen bellen want telkens werd er beloofd dat het de volgende dag geleverd zou worden krijgen we te horen dat wij het pakketje geweigerd hebben.Wat een verhaal zeg ,belachelijk. Nu zijn ze een onderzoek bezig om te kijken hoe het zit.Maar wat ik het ergste vindt mn dochter is haar hard gespaarde tweehonderd euro kwijt.En ik heb nog steeds niks gehoord.

Gewenste Oplossing:

Mn dochter haar twee honderd euro terug krijgt

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 19 juni 2017 om 12:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door j.v.d bent