Klacht: Nog steeds geen oplossing van simpel

op 03 augustus 2016 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Krijg email van simpel.nl dat het klopt dat ik een contract heb aangegaan van onbeperkt bellen en smsen en 3gb internet.maar dat er iemand iets heeft verandert op mijn persoonlijke pagina van simpel is het opeens eerst 250 minuten bellen zonder internet.daarna onbeperkt bellen en smsen en 1gb internet.waardoor ik opeens een rekening kreeg van 47 euro aan data gebruik.nu zie ik dat het contract wat ik ben aangegaan een duur van 24 maanden heeft.dus vind ik dat er niets kan veranderd worden maar gewoon het contract moet worden uitgevoerd.

Als simpel zich aan het contract houd wat ik ben aangegaan onbeperkt bellen en smsen en 3gb internet voor 20 euro per maand en niks anders.kijk naar hun eigen pagina.het contact duurt 24 maanden

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 03 augustus 2016 om 18:05 geantwoord

Beste heer Stitzinger,

Naar aanleiding van uw meldingen hebben wij dit meermaals voor u uitgezocht.

Ik begrijp uiteraard dat het erg vervelend is dat u een hoge factuur heeft ontvangen. Onze stelling blijft echter onveranderd.

Het klopt dat u een abonnement heeft afgesloten met 3GB en gratis bellen & sms'en voor €20 per maand.
Maar zie ik in ons systeem dat u via uw eigen Mijn Simpel pagina een bundelwijziging heeft aangevraagd, waardoor u geen internetbundel meer tot uw beschikking had. U bent toen blijven internetten, tegen het buitenbundeltarief.

Indien gewenst kunt u uw eigen bundels aanpassen via uw eigen Mijn Simpel pagina.

Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

Casper

Simpel

Alle klachten die gemeld zijn door Wieno