Klacht: Nog steeds geen nieuwe kaart.

op 03 september 2016 over Ov chipkaart in de categorie Openbaar Vervoer

Het betreft OV-chipkaart met nummer 3528010458797566, op naam van W.J.M.Plomp(meisjesnaam Springintveld) geb. 31-05-1959, deze is op 14-08-2016 verlopen. Hebben via klachten procedure OV-Chipkaart met Ref 5254258 een klacht ingediend incl als bijlage en copy van de afrekening aan de NS voor een nieuw abonnement.Daarvoor is op 24 juni een bedrag va. €62,60 afgeschreven. In juni is ook een foto digitaal opgestuurd naar OV-Chipkaart voor een nieuwe kaart. (Kortingskaart NS voor 1 jaar). Al een paar keer gebeld. Of de NS legt het probleem bij OV maar ook OV legt probleem bij NS. We worden dus van het kastje naar de muur gestuurd en zijn het zat. Volgens NS loopt het nieuwe abonnement al en is geldig tot 13-08-2017. Dat OV-Chipkaart belooft dit zo snel mogelijk op te lossen geloof ik al niet echt meer.

Als er deze komende week een nieuwe kaart op de mat valt.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ov chipkaart

Reactie van de melder van de klacht Wilma Plomp-Springintveld

6 maanden geleden - Klacht is inmiddels via @OVchipkaart afgehandeld. Beter dan via klachtenformulier of telefonisch. Daarvoor geef ik als beoordeling een 1 en voor de afhandeling via twitter zou ik een 10 geven. Dat OV-Chipkaart de klacht niet via Klacht.nl wil afhandelen is voor de klant niet erg klantvriendelijk aangezien mailen en bellen niets opgelost heeft. Via twitter is mij nu toegezegd dat de kaart binnen drie werkdagen geleverd zal zijn.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ov chipkaart nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wilma Plomp-Springintveld