Klacht: nog steeds geen nieuw toestel

op 19 september 2016 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

ben al drie weken aan het wachten op een vervangend toestel de Galaxy s6 64 gb . telefonisch contact gehad met Dynasure geven aan dat het toestel niet op voorraad is . Daarom maar info opgevraagt bij samsung zij geven aan er nog voldoende te hebben

snel een nieuw toestel daarvoor ben ik toch verzekerd .

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynasure over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynasure in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynasure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynasure

Heeft op 20 september 2016 om 15:22 geantwoord

Goedemiddag mevrouw Wikkerink,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend om te zien dat uw eigen type toestel niet op voorraad is. Indien een toestel niet op voorraad is, kunnen wij u de mogelijkheid bieden om voor een vergelijkbaar toestel te kiezen. Dit toestel kan binnen 24 uur geleverd worden. U heeft aangegeven te wachten op uw eigen toestel.

U krijgt een e-mail zodra het toestel op voorraad is, in deze e-mail kunt u een leverafspraak maken.

Ik wil u onze excuses aanbieden voor het ongemak en de vertraging.

Renate
Wecare Dynasure

Heeft op 21 september 2016 om 13:54 geantwoord

dat het nu al drie weken duurt voordat er een nieuwtoestel is vind ik belachelijk lang .Als ik telefonische contact heb krijg ik het zelfde antwoord en zegt men dat hij niet op voorraad is tewijl ik hem zo kan bestellen bij de samsung . jullie bestellen ze natuurlijk niet !

Bericht van Dynasure

2 maanden geleden - Goedemiddag mevrouw Wikkerink, Wederom hartelijk dank voor uw bericht. De toestellen worden meteen besteld wanneer ze niet op voorraad zijn. U krijgt een e-mail zodra het toestel op voorraad is. Met vriendelijke groet, Renate Wecare Dynasure

Alle klachten die gemeld zijn door SPLNE1415550