Klacht: Nog steeds geen internet, en verschrikkelijke klantenservice

op 01 november 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

sinds begin dit jaar heb ik een simonly abonnement, bellen/sms/internet. eerst deed sms het al niet, dit is na een week echter opgelost, maar vanaf het begin heb ik al geen internet met mijn smartphone. ik heb nu al 5x een lijstje moeten nalopen, en dan zouden zij kunnen zien wat er aan de hand was, en het oplossen, en mij vervolgens mailen. echter 2 van de 5x hebben ze nooit terug gereageerd, en de andere 3x zeggen ze dat ik gewoon internet heb, en dat ze niets kunnen vinden, terwijl ik gewoon helemaal geen internet heb. De klantenservice is zelfs om te huilen, je staat minimaal een 20 min in de wacht, en vervolgens zullen ze het oplossen en een mailtje sturen.
ik ben inmiddels ruim 5 maanden hiermee bezig en ze snappen het nog steeds niet.

zorgen dat internet het gewoon gaat doen, en zorgen dat de klanten service beter geregeld word, ze zijn ten eerste verre van vriendelijk, en ze weten niet hoe ze problemen moeten oplossen

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 14:36 geantwoord

Beste klant,

Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door sjaakie.b.jj