Klacht: Nog steeds geen internet en tv + slechte service

op 31 mei 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Op 24 mei zouden wij na lange wachttijd (besteld op 24 april) eindelijk internet en tv van Vodafone krijgen. Na 7 dagen is er helaas nog niks aangesloten en zitten wij al vijf weken in ons nieuwe huis zonder internet en tv. Na elke dag contact met Vodafone te hebben gehad (nu al 10 keer), hebben ze een monteur langs gestuurd. Helaas kon deze monteur niks doen, dus zou hij een afspraak met KPN maken. Tot op heden is er nog niks gebeurd. Weer tweemaal naar Vodafone gebeld, maar die willen niks voor ons doen. Ze leggen de verantwoordelijkheid bij KPN, maar ik heb het product toch duidelijk bij Vodafone gekocht.

Daarnaast lijkt het personeel niet gemotiveerd om ons op enige manier te helpen. Elke dag zeggen ze “Misschien morgen”, daar zijn we nu wel klaar mee. Bovendien worden onze klachten niet in behandeling genomen. Volgens één van de medewerkers doet Vodafone niks met de klachten die ze binnen krijgen, belachelijk en zeer klantonvriendelijk.

Ik ben tevreden als ons internet wordt aangesloten.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door suzevw1