Klacht: Nog steeds geen Internet

op 21 januari 2014 over Solcon in de categorie Websites - Building en Hosting

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ondanks herhaaldelijk contact met de helpdesk van Solcon, een nieuw modem opgestuurd gekregen dat eerst ook nog zoek raakte, hebben wij nu al een maand geen internet en telefoon via onze ADSL verbinding in de kerk.
Als je een klacht meld via serviceweb, raden ze je alleen aan om de stappen uit de handleiding te volgen. Wat denken ze dan dat ik met de helpdesk medewerker tot 3x toe heb gedaan. We willen gewoon krijgen waar we voor betalen . . . !

Gewenste Oplossing:

Een werken internet/ telefoon verbinding via onze ADSL aansluiting waar we elke maand keurig voor betalen.

Solcon

Heeft op 11 maart 2014 om 10:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

is reeds opgelost

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Solcon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Solcon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door HOWI