Klacht: Nog steeds geen folders

op 19 april 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Krijgen al weken geen folders meer

Gewenste Oplossing:

Als er weer wekelijks folders worden bezorgd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 20 april 2017 om 10:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Vermeij,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de bezorgerscoördinator in uw wijk geïnformeerd en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Spotta

Heeft op 27 april 2017 om 14:09 geantwoord

Nog steeds geen folders en alleen een verwijzing naar de site van Spotta waar je weer een zelfde standaard formulier kan invullen waar geen gehoor aan wordt gegeven.

Bericht van Spotta

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Vermeij, Naar aanleiding van ons telefonisch contact wil ik u bij deze nog bevestigen dat er miv 7-5-2017 een nieuwe bezorger gaat starten, onder voorbehoud. We gaan er vanuit dat u dan de folders ontvangt. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta.

Alle klachten die gemeld zijn door 12222324