Klacht: Nog steeds geen folders

op 19 april 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Krijgen al weken geen folders meer

Als er weer wekelijks folders worden bezorgd.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 20 april 2017 om 10:28 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Vermeij,

Klantenservice Spotta

Heeft op 27 april 2017 om 14:09 geantwoord

Nog steeds geen folders en alleen een verwijzing naar de site van Spotta waar je weer een zelfde standaard formulier kan invullen waar geen gehoor aan wordt gegeven.

Bericht van Spotta

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Vermeij, Naar aanleiding van ons telefonisch contact wil ik u bij deze nog bevestigen dat er miv 7-5-2017 een nieuwe bezorger gaat starten, onder voorbehoud. We gaan er vanuit dat u dan de folders ontvangt. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta.

Alle klachten die gemeld zijn door 12222324