Klacht: Nog nooit zo slecht geslapen

op 06 juli 2017 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Wij hebben een dikke jaar terug de duurste en nieuwste boxspring gekocht van swiss sense. Ervoor sliepen wij op een simpele ikea matras. 3jaar heben wij gespaard om eindelijk een deftige bed te kopen. volgende de verkoper was dit hun beste boxspring. 3dagen na dat onze bed er was begonnen onze klachten, wij rolden telkens als er 1 van ons bewoog, mee naar het midden toe. Dit terwijl er 2 2 losse matrassen en een topper op het bed ligt. Aan de pijn van onze lichaam te merken was dit niet de pijn die je moest voelen van een nieuwe bed. Wij zijn trug gegaan na vele mails zijn ze komen zien. Onze matrasbalken waren kapot! Nieuwe matrassen gekregen. Topper zou volgende de expert ook mogen opgeruild worden als de nieuwe matrassen geleverd zouden zijn en wij op de topper niet goed zouden slapen. Dit was duidelijk niet inorde. Na vele mails en telefoons heeft swiss sense ons een nieuwe topper gebracht. Wij zijn nu al een jaar verder en hebben ongelooflijk veel zeer aan onze lichaam, je wordt niet opgevangen. De ene dokters bezoek na de andere. De ene osteophaat bezoek na de andere. Dit is niet wat wij hadden ingebeeld. Wij zijn beide 28jaar en moeten midden in de nacht een pijnstiller of spierontspanner pakken omdat onze lichaam kapot is van deze matrassen. Na vele mails en test aankoop bij te halen hebben ze nog een expert gestuurd. Duidelijke verzakking in onze matras, maaaaar dat telde niet. De matrassen worden op de grond gemeten en daar is geen verzakking tezien. Als in een boxspring koop slaap ik met mijn matras in het bed en niet op de grond ! De zaak is afgerond krijg ik al mail. Hier ga ik absoluut niet mee akoord ! Ik wil een tegemoetkomen netzoals de expert in zijn verslag heeft gezet! Dit is al een jaar bezig en wij zijn dit kotsbeu. Nog nooit zo een slechte aankoop en naservice gehad!

Een nieuwe soort boxspring met matrassen dezen vangen duidelijk onze lichaam niet op de juist manier door

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 25 juli 2017 om 11:00 geantwoord

Heeft op 19 september 2017 om 22:31 geantwoord

volledige nieuwe bed zoals ze beloofd hebben aan de telefoon !!!

Reactie van de melder van de klacht Yikik

2 maanden geleden - Er staat klacht opgelost ?? dit is totaal niet waar !!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Yikik