Klacht: Nog nog steeds geen reactie klantenservice schade bed

op 02 november 2016 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Op 15 september jl. bed ontvangen. Een aantal mankementen. Servicemonteur geweest 6 oktober, tevens email gestuurd die dag. Het blijft verdacht stil. Ik denk dat ze zitten te slapen bij Swisse Sense.

Wij zouden worden gebeld met een oplossing.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Franky liesje

9 maanden geleden - Inmiddels is er contact geweest. Er is een nieuwe boxspring besteld, deze komt over 10 tot 12 weken. Heel goed van Swiss Sense Echter liggen wij nog wel 10 tot 12 weken in de stank en dat is minder.

Bericht van Swiss Sense

3 weken geleden - Bedank voor uw bericht op klacht.nl. Wij vinden het vervelend dat u een minder goede ervaring heeft. Daarom hebben wij dan ook de juiste oplossing geboden. Oplossing : Inmiddels is er contact geweest. Er is een nieuwe boxspring besteld, deze komt over 10 tot 12 weken. Wij hopen hiermee uw vertrouwen in Swiss Sense enigszins te herstellen. Mocht u nog verdere vragen hebben voor Swiss Sense dan kunt u uiteraard contact opnemen.

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Franky liesje