Klacht: Nog niks ontvangen

op 16 januari 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Ruim een maand geleden heb ik een betaling gedaan voor een gids dat ging over streaming. Maar volgens mij zijn ze mij vergeten. Datum 08-12-2016. Kenmerk
0030001854646073.

Tevreden als ik de zending alsnog krijg of €7,95 terug.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Adyen

9 maanden geleden - Hi, Adyen is een Payment Service Provder en is slechts verantwoordelijk voor het technische gedeelte van betalingstransacties. Als u ons een mail stuurt met een print screen van de betalingsafschrift kunnen wij kijken of we de transacties succesvol hebben verwerkt. Dit kunt u sturen naar support@adyen.com. Het referentienummer dat u ons stuurt is 1 cijfer te lang, vandaar dat ik daar niks mee kan vinden. Met vriendelijke groet, Adyen Support

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 29 juli 2017 om 01:08 geantwoord

Geachte Herman A. Pronk,

Wij hebben geen reactie meer van u vernomen. Hierdoor gaan wij er van uit dat uw probleem is opgelost.

We kunnen u namelijk niet verder helpen als u ons niet de benodigde informatie verstrekt.

Mocht u nog vragen hebben met betrekking tot het bovenstaande probleem zou u dan de bovengenoemde informatie willen sturen naar support@adyen.com, dan kunnen we de betaling traceren en kunnen we u een gepaste oplossing geven of u doorverwijzen naar het bedrijf waar de betaling voltrokken is.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik graag van u.

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Hrmap