Klacht: nog niet geleverd

op 14 juli 2012 over Conrad in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik heb op maandag 9-7-2012 een voltmeter en behuizing besteld voor in mijn auto. Beide waren op voorraad en zouden binnen 2-4 werkdagen geleverd worden. Ik zou volgens de bestelbevestiging een mailtje krijgen als de bestelling overgedragen was aan Postnl. Tot op heden 4 werkdagen later geen mail en geen voltmeter. Ik heb Conrad al een mailtje gestuurd over wanneer ik mijn bestelling kan verwachten, maar op de beandwoording moet ik ook weer 4 werkdagen wachten. Waardeloos dus.

ZSM de mijn bestelling in huis !!!

Bericht van Conrad

5 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw, helaas is het product dat u besteld heeft niet meer op voorraad. Doordat ons magazijn in Duitsland zit en levert aan alle landen waar Conrad gevestigd is, kan het voorkomen dat een aantal mensen tegelijk dezelfde bestelling plaatsen maar ons systeem (de website) nog niet geüpdatet is. Onze excuses voor het ongemak. Onze klantenservice neemt uw e-mail zo snel mogelijk in behandeling voor verdere informatie. Vriendelijke groeten, Andrea Webcare

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Conrad in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Conrad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Conrad

Heeft op 16 juli 2012 om 09:38 geantwoord

Onze klantenservice neemt de e-mail die de klant verzonden heeft zo snel mogelijk in behandeling voor verdere informatie over levering van het product. Het product dat de klant besteld heeft is op dit moment niet op voorraad.

Reactie van de melder van de klacht chevy57belair

5 jaren geleden - Beste mevrouw/meneer, dan had ik het wel zo netjs gevonden van Corad dat ze mij dat even gemeld hadden !!!!

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Conrad beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door chevy57belair