Klacht: (Nog) geen levering

op 27 september 2016 over Elkedagietsleuks.nl in de categorie Deal-Sites

Ik heb op 3/9/2016 2 Lacosta polo’s besteld en betaald. Tot op heden niks binnengekomen. Op de bestelsite staat doodleuk als bezorgdatum 13/9/2016. Vorige week mailtje gestuurd hierover. Als antwoord kreeg ik bericht dat zodra ze binnen zijn ze verstuurd worden. Telefonisch krijg ik meerdere keren op verschillende dagen en tijdstippen te horen, nadat deze vaak is over gegaan, dat betreffende medewerk(st) niet aanwezig is en dat ik later nog eens moet proberen of op de voicemail moet inspreken en dat ik dan zsm wordt terug gebeld. U raadt het vast al, van terug bellen komt niks terecht. Ik voel me al bijna opgelicht.

Ik wens dat de polo's alsnog zo snel mogelijk (voor 1 oktober a.s.) worden geleverd en anders dat het betaalde geld (ca. € 85,-) terug gestort wordt op mijn rekening.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Elkedagietsleuks.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Elkedagietsleuks.nl over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Elkedagietsleuks.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Elkedagietsleuks.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Elkedagietsleuks.nl

Heeft op 27 september 2016 om 16:41 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door EDIL