Klacht: Nog geen kast geleverd en toch de zenederistellingen aangepast

op 06 september 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Wij hebben woensdag 31-8-2016 gebeld met Ziggo om het Horizon pakket aan te vragen, de kast is 2 x aangeboden, helaas waren wij op dat moment niet thuis, wij kregen een kaartje in de bus afgelopen zaterdag 2-9-2016 dat het pakket bij de dichtstbijzijnde KPN afleverpunt kan worden afgehaald.
Het is echter nu zondag en Ziggo is zo LOMP geweest om alvast de zenders van het oude abonnement te verwijderen, terwijl de nieuwe kast nog niet is aangesloten.
Dit is ontoelaatbaar en ik eis dan ook een tegemoetkoming want op dit moment kunnen wij geen tv kijken zoals wij gewend zijn.
Hoop binnen zeer afzienbare tijd van u te horen wat u hier aan gaat doen.
Na anderhalf uur aan het lijntje gehouden te zijn kwamen wij erachter dat jullie dat probleem niet kunnen oplossen en daar ga ik niet mee akkoord, ik vind het een grote schande dat dit ook maar kan gebeuren, ik voel me aangetast in mijn privicy.
ben te bereiken op telnr 06-25413298

NIET TEVREDEN

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door weet mijn klantnummer niet