Klacht: Nog geen folders

op 07 februari 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Mijn zoon woont sinds kort begeleid op de Veenweg 69 in Vinkeveen met 15 jongeren
Hij zou graag de folders ontvangen in zijn eigen brievenbus
Zijn naam is Tim Schuitemaker
Het gebouw heet Vinkenoord
Hij zal een sticker op zijn brievenbus plakken dat hij reclame wil want ik weet niet of de anderen het ook willen.
Alvast dank aan de bezorger

Zie boven

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 08 februari 2018 om 13:08 geantwoord

Geachte mevrouw Betist,

Hartelijk dank voor uw melding. Wij hebben geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen, maar kregen de voicemail. De melding is aangemaakt, graag willen wij het weten als het pakket niet ontvangen is (na volgende week), dan pakket wij de melding opnieuw op.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Klantenservice Spotta

Heeft op 21 februari 2018 om 16:30 geantwoord

Helaas hebben wij nog geen folders ontvangen tot nu toe
Hopelijk binnenkort
Tim Schuitemaker
Vinkenoord 69
Vinkeveen
0616662038

Bericht van Spotta

6 maanden geleden - Geachte heer/ mevrouw Wij vinden het erg vervelend, dat ondanks uw herhaalde meldingen, de bezorging van het Spotta pakket nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u nogmaals dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij betreuren het feit dat wij niet die prestatie hebben geleverd die u van ons mag verwachten. Wij zullen wederom de bezorgersservice op de hoogte brengen. Met vriendelijke groet, Chantal Klantenservice Spotta klantenservice@spotta.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Pamelabetist