Klacht: No valid ticket

op 28 juni 2016 over Nuhr in de categorie Online Reisbureaus

Hierbij een klacht,

Ik heb op 18 juni een ticket gekocht voor de vlucht van 18 juni om 23:30 amsterdam/nador.

De vlucht was volgeboekt maar dat terzijde mijn vluchtnummer was bij hen niet bekend!

Goed vanwege de volgeboekte vlucht omdat airarabia twee vluchten heeft samengevoegd kon ik hen niks vertellen, en er zou de volgende dag contact met mij worden opgenomen, maar omdat mijn vlucht er niet bij zat waar ik wel voor heb betaalt kan air arabia niks voor me doen, heb contact met nuhr proberen te zoeken maar tevergeefs. Heb besloten een nieuwe ticket aan te schaffen bij nuhr voor de tweede keer en dan zou het later wel verrekend worden dacht ik.

Goed dus ik heb een nieuwe ticket voor zondagnacht,  20 juni 03:05 amsterdam/nador.

Eenmaal weer bij de inchekbalie is mijn ticket weer onbekend. de inchekdames hebben airarabia gebelt maar die konden niks vinden . Betreft ticketinfo opmijn naam.

Ik was genoodzaakt om 400 euro te betalen aan de balie.

Dit alles heeft me 750 euro gekost, en dan hebben we het niet eens over alle stress die het met zich meebracht.

Ik wil mijn geld terug en een compensatie.

in de bijlage treft u mijn betalingen aan sever holding, en ticket van aviapartner aan de balie.

Ik vertrouw erop dat ik op een nette manier word geholpen.

M.v.g. A. Khoulani

Geld terug en compensatie

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nuhr

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuhr over deze klacht.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nuhr nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door leodba