Klacht: No Customer Care!!!!

op 24 mei 2016 over Strato in de categorie Websites - Building en Hosting

Strato,nl is niet bereikbaar! Ik probeer al 3 dagen lang de hoofdkantoor in Amsterdam te bellen maar daar wordt de telefoon ook niet opgenomen. Krijg je alleen maar bandjes te horen. Op de website van strato.nl is geen contact telefoonmummer bij de customer service en ook geen email adres. Heb contact op genomen met strato.de, die hebben wel gewoon netjes contact gegegeven op hun site staan. Die kunnen je niet helpen maar verbind je wel door naar strato.nl – helaas blijf je de hele dag in de wacht want op die nummer wordt er ook niet opgenomen.

Nergens

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Strato in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Strato een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Strato

Heeft op 31 mei 2016 om 10:12 geantwoord

Hallo,

Ik zie dat u inmiddels al met één van mijn collega's heeft gesproken, en ga ervan uit dat uw probleem dus nu opgelost is. Mocht dit niet zo zijn, horen we natuurlijk graag weer van u. Ons telefoonnummer is op de contact website gewoon te vinden, is inderdaad een beetje zoeken, en dat is voornamelijk omdat van 80% van de vragen die we per telefoon en e-mail krijgen, de antwoorden al in onze handleidingen gevonden kunnen worden. Wij zijn overigens een Duits bedrijf, er is geen vestiging in Amsterdam, slechts een postadres. De Customer Care zit in Duitsland. Hierbij een directe link naar het mailcenter: http://bit.do/strato-nl

Alle klachten die gemeld zijn door Taff