Klacht: NLE alles in 1 installatie nog steeds niet actief, slechte klantenservice

op 15 juni 2017 over NLE in de categorie Energieleveranciers

9 juni zou de alles in 1 moeten werken. Wegens een storing bij KPN zou het pas na het weekend kunnen ingaan. Drie dagen achter elkaar gebeld, alle stappen weer herhaald, maar er is nog steeds niks. NLE komt met 2 oplossingen: 1 dat wij weer terugbellen. Dankzij NLE ben ik door belminuten en databundel heen. Wanneer ik vraag of ze mij kunnen bellen wordt er aangegeven dat dat niet kan. Wat voor een flutbedrijf ben je als niet eens outbound een klant kunt bellen. Tweede oplossing is een monteur OP EIGEN KOSTEN!. Waarom moet de klant dit betalen?

Als er inderdaad met een oplossing wordt gekomen ipv 80 keer alle installatie stappen te herhalen. DUS: aangesloten worden.

Alle belkosten en dataverbruik kosten wil ik door NLE vergoed krijgen.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NLE

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 19 juni 2017 om 13:36 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat uw diensten nog niet actief zijn. Dit is zeker niet de bedoeling en wij verzekeren u ervan dat onze Klantenservice haar uiterste best doet om u zo goed en snel mogelijk te helpen.

Uit onze gegevens blijkt dat u vandaag telefonisch contact had met onze technische afdeling. Zoals afgesproken hebben wij uw gegevens doorgestuurd naar ons installatiebedrijf. Zij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op voor het maken van een afspraak.

Wij horen graag of uw diensten actief zijn nadat de monteur bij u is langs geweest.

NLE Klachtafhandeling

Alle klachten die gemeld zijn door Yasmijn