Klacht: NL

op 14 augustus 2012 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben op 21 april 2012 een boxspring Sense 7000 besteld en ons werd medegedeeld dat de levering zou plaatsgrijpen op donderdag 23 augustus 2012. Bij navraag blijkt dat ten gevolge een brand bij Swiss en Sense de levering is uitgesteld tot een niet nader gekende datum. Men zal ons terugbellen.
Het lijkt ons niet normaal dat een leverancier een levertijd van 4 maanden niet kan naleven, zelfs niet na een brand. En het ergste is dat deze firma niet communiceert met zijn klanten.
Jacques uit Antwerpen

Gewenste Oplossing:

ASAP het bestelde leveren of voorschot 100% terug. Of wat dacht u?

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 07 september 2012 om 12:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Inmiddels is de bestelde order bij onze klant geleverd.

Webcare Swiss Sense

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Swiss Sense beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door J8cques