Mijn Klacht:
Op 17 augustus een Husban FPV x4 quadcopter besteld, deze kwam op 20 augustus binnen, maar bleek een defecte camera te hebben. Na contact te hebben gehad via de email waarin ik allerhande dingen moest proberen die niet werkte mocht ik heb ter controle opsturen.
Dat iets defect is kan gebeuren, geen probleem, maar dat je dan blijkt te hebben gekocht bij een Engels bedrijf is wel een verrassing, dus hij moest terug naar Engeland!
Hierna wachten, wachten, mailen, ik moest meer geduld….
Uiteindelijk op 13 september gebeld met Engeland, welke mij doorverwijzen naar de Nederlands afdeling waar de emails terug komen omdat de server vol is en de telefoon nooit beantwoord wordt!
Nu op 19 september nog niet gehoord. Geen quadcopter, geen nieuws, je krijgt zelfs geen factuur!
Ik schrijf dit om mensen te waarschuwen voor dit niet Nederlandse bedrijf dat niet te bereiken blijkt bij problemen en het Engelse moederbedrijf wat schermt met de Nederlandse site!
Gewenste Oplossing:
Een nieuwe quadcopter met vergoeding voor de gemaakte kosten.
