Klacht: Nintendo switch niet ontvangen

MV01 op 10 december 2019 over Superaankoop.co.nl in de categorie Internetshops - Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb onlangs op 23 november een nintendo switch besteld, waarbij aangegeven dat deze een week later binnen zou komen, maar ineens is de site niet meer beschikbaar en werkt het email adres okk niet meer. Ik kan geen contact meer opnemen met het bedrijf en heb de hoop op binnenkomst van mijn product al laten varen. Hoe kan ik mijn geld terugkrijgen?

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ik mijn nintendo switch in goede orde ontvang, of als ik het bedrag teruggestort krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Superaankoop.co.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Superaankoop.co.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MV01