Klacht: Niks opgelost

op 28 juli 2017 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Na een klacht van onze vakantie in harma boutique in kreta kreeg ik eindelijk telefoon van sunweb
Ze gaven toe dat we geen terras of zitje hadden
En dat we geen raam open konden doen vanwege uitlaat gassen en auto’s die voor ons geparkeerd stonden
Dus wilden ze wel 50 euro korting geven op de volgende reis
Ze weten namelijk niet wat ze verhuren en we hadden volgens hun ook niet veel betaald
En dat we met vroeggboekkorting hadden geboekt dat maakt niet uit
Nou ik ga dus nooit meer mee met sunweb
Ze gaan niet serieus met klanten om of je moet waarschijnlijk een dure vakantie boeken
Mijn vakantie is nog nooit zo slecht geweest
Vind het jammer dat ze zo met klanten omgaan

Een beter oplossing en dat ze weten wat ze verhuren en serieuzer met klanten omgaan

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Bericht van SunWeb

1 maand geleden - Beste mevrouw Lindeijer, Wat vervelend om te lezen! Uw reactie heb ik doorgestuurd naar de afdeling Customer Support. Voor verdere vragen en/of opmerkingen kunt u contact opnemen met de afdeling Customer Support. Met vriendelijke groet, Team Webcare Sunweb

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 12 augustus 2017 om 13:34 geantwoord

Beste mevrouw Lindeijer,

Op 8 augustus heeft u per mail een reactie gekregen van mijn collega van de afdeling Customer Support. Wij begrijpen dat u niet tevreden bent met de gang van zaken en de geboden compensatie. Natuurlijk vinden wij het jammer dat wij uw onvrede niet hebben kunnen wegnemen. Bij het uitkeren van een vergoeding kijken wij naar uw verblijfskosten, dat zijn de kosten die u voor het verblijf in het hotel betaald. De kosten voor de vlucht en de transfer worden dan buiten beschouwing gelaten. Daar zijn immers geen klachten over. De verblijfskosten die in uw reissom zijn opgenomen bedraagt € 31,00 totaal voor 2 personen inclusief het half pension. Wij hebben u dus met de geboden € 50,00 al veel meer geboden dan uw totale verblijfskosten. Dat is dan ook de reden dat wij u geen hogere compensatie kunnen aanbieden.

Ik hoop dat mijn uitleg naar uw tevredenheid is en u zich kunt vinden in ons standpunt.

Team webcare Sunweb

Heeft op 12 augustus 2017 om 17:22 geantwoord

Zoals ik al melde ga ik hier niet mee eens
Als jullie eerlijk waren geweest en ik wist dat ik in zo'n donker gesloten kelder waar je geen raam kon open zetten terecht kan komen had ik deze reis niet geboekt
Nu is mijn hele vakantie verpest
31 euro is veel geld voor zo'n kamer
Mijn hond zal ik daar niet een in stoppen en jullie laten hier mensen in verblijven
Vliegreis? Als jullie eerlijk hadden verteld over deze kamer had ik deze vliegreis niet genomen
Jammer dat jullie niet eerlijk kunnen zijn tegenover klanten
Wij hebben in ieder geval wel geleerd hiervan om bij jullie te boeken en dan met deze vergoeding te komen?
Nee zeker hier niet mee eens en zal hier zeker mijn ervaring over jullie oneerlijkheid zeker delen
Jammer dat jullie elke keer met hetzelfde verhaal komen komt bij mij over als een standaard verhaal

Alle klachten die gemeld zijn door gera l