Klacht: Niks ontvangen

op 04 april 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Beste,

1 maart en 6 maart heb ik verlichting voor de fiets besteld… helaas is dit nog niet binnen terwijl het een kado was die ik 25 maart zou geven!!! Nu zit ij er nog op te wachten als ik track en tracé bekijk blijf ik hetzelfde zien…

Als ik me geld terug krijg of me pakketjes heb ontvangen

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Light in the box

6 maanden geleden - wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Light in the box

6 maanden geleden - NOgmaals wat is het bestelnummer, wij kunnen dit screenshot helaas niet leze,dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

Reactie van de melder van de klacht Charondavi

6 maanden geleden - 1703061121860702 1703011121785705

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 04 april 2017 om 23:23 geantwoord

Geachte Charon Van der smissen

Bestellingen die met de voordeligste verzendmethode (Super Saver)worden besteld, hebben een verzendduur van tot 20 Werkdagen (4-5 weken). Dit wordt duidelijk vermeldt bij de bestelling. De tracking nummers zijn slechts registratienummers die niet altijd gevolgd kunnen worden. Deze pakketjes worden met normale brief-luchtpost verzonden.
Heeft u nog even geduld.

Mvrgr.

Klantenservice Lightinthebox

Heeft op 10 april 2017 om 08:44 geantwoord

Dit betekend vanaf 1 maart al 29 werkdagen

Alle klachten die gemeld zijn door Charondavi