Klacht: Niks kunnen bestellen!

op 16 januari 2014 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al jaren probeer ik bij de h&m te bestellen, maar het lukt nooit. Het bestellen zelf gaat nog wel, ondanks dat ik alleen via rembours zou kunnen betalen, maar als ik een paar dagen kijken op mijn account op de website, wordt er aangegeven dat ik geen bestelling geplaatst heb. Dat terwijl ik ook gewoon een bevestiging krijg van mijn bestelling. Hoe kan dit??????!!!!!!?!!?

Gewenste Oplossing:

De beste oplossing zou zijn als ik gewoon kon bestellen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door H&M in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat H&M een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

H&M

Heeft op 03 februari 2014 om 16:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo,

Vanuit de H&M Klantenservice hebben wij de klant bereikt per telefonisch contact en de klant kunnen spreken. Wij hebben samen met de klant besproken dat door problemen met het woonadres wij niet zomaar een account kunnen vrijstellen. Voor de veiligheid hebben wij eerst een kopie van de ID gegevens nodig. Zodra wij deze hebben ontvangen en kunnen controleren, kan de klant gebruik maken van het eigen account en een bestelling plaatsen op onze Shop Online.

Met vriendelijke groet,

H&M Klantenservice.

Neem gerust contact op als je nog verdere vragen hebt.
Je kunt ons bereiken op:

Maandag t/m vrijdag van 8.00 - 21.00 uur.
Zaterdag en zondag van 9.00 -17.00 uur.

Telefoon 0900 - 1988 (7,5 cent per gesprek)
Fax 0900 - 0401059
E-mail klantenservice.nl@hm.com

Shop around the clock.
www.hm.com 24 hrs open.

Alle klachten die gemeld zijn door Laiii