Klacht: Niks is er opgelost

op 17 oktober 2016 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

nog steeds geen telefoon ! Al vanaf 27 -augustus aan het wachten als

Gewenste Oplossing:

Als mijn telefoon er weer is betaal al twee maanden premie voor een telefoon die ik niet heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynasure over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynasure in behandeling genomen

Bericht van Dynasure

1 maand geleden - Geachte mevrouw Wikkerink, Hartelijk dank voor uw bericht. In het systeem zien wij dat uw toestel niet op voorraad is. Samsung heeft wereldwijd leverproblemen, daarom heeft uw levering vertraging. Er is u een alternatief toestel aangeboden, echter gaat u hiermee niet akkoord. U zult een e-mail ontvangen wanneer uw eigen toestel weer op voorraad is, daar de toestellen geleverd worden vanuit de fabrikant kunnen wij u geen tijdsindicatie geven. Ervan uitgaande u voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Wecare team Dynasure

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynasure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynasure

Heeft op 15 november 2016 om 09:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Wikkerink,

In het systeem zien wij dat er een vervangend toestel is geleverd.

Wij hebben na ons bericht spijtig genoeg niets meer van u mogen vernemen, wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Mochten er toch nog vragen of opmerkingen zijn vernemen wij deze graag van u. Ook op een gesloten klacht is het mogelijk een reactie te plaatsen.

Met vriendelijke groet,
Wecare team Dynasure

Alle klachten die gemeld zijn door Waardeloze verzekering