Klacht: niks doet het van Ziggo

op 12 september 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ziggo zou op 09 september jl. ervoor zorgen dat ik radio- en televisiesignaal zoy ontvangen via de hoofdaansluiting in mijn woning, zinder dat ik daarvoor thuis hoefde te blijven, zoals ze dit in hun brief vermelden.

Op diezelfde 09 september kwam Ziggo ook het pakket afleveren. Ik was helaas niet thuis dus heeft de bode het bij de buren achtergelaten.
Ik heb de verzegeling geopent en als eerstw het WIFI modem aangesloten zoals beschreven staat in hun beschrijving. Helaas geen signaal van het modem.. Dus ik bel hun klantenservice en leg uit dat het modem geen verbinding maakt. Krijg ik van de klantenservice medewerkster te horen dat Ziggo mij “vergeten” is en dat er buiten dus helemaals niks aangesloten is en dat daarom het WIFI modem het niet doet.
Maar het zou zondag 11 september na 18.00 opgelost moeten zijn. Uiteraard heb ik het zondagavond na 20.00 nogmaals geprobeerd maar helaas tevergeefs. Ik heb nog steeds geen verbinding.

Vandaag maandag 12 september wordt ik gebelt door een uiterst vriendelijke dame van Ziggo.. Meneer zegt ze, als u nu alles aansluit moet alles het doen. Ook uw Horizon en uw internetsignaal moet ook gewoon binnen komen. Nou ik heb het WIFI modem aangezet en ben ondertussen de Horizon box gaan installeren. Na 15 minuten ben ik komen kijken (want in het boekje staat dat t max 15min gaat duren voordat het modem verbinding heeft) maar helaas… niks..
En de Horizon box doet connect ook niet.

Ik ben een nieuwe klant.. maar echt Ziggo jullie falen echt zwaar. Op de klantenservice wordt door de technische afdeling gezegd dat het een administratief probleem is… maar de afdeling administratie geeft aan dat het een technisch probleem is en zo blijf ik tussen beide afdelingen schommelen.

Ziggo dient echt met een hele goede oplossing te komen.
Mijn wifi modem moet het gewoon doen en de Horizon box moet ook werken. Hoe ze het doen interesseert me niet. Daarnaast verwacht ik een goede vergoeding in bijvoorbeeld de vorm van een extra zenderpakket voor een behoorlijke tijd want dit is echt niet normaal..

En daarnaast zou het de medewerkers van Ziggo niet misstaan om een communicatie training te volgen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door irsjaad