Klacht: Niks besteld toch betalen

op 13 oktober 2016 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Wij kopen een huisje en gaan oriënterend aan het werk. Wij komen bij een kennis van ons terecht bij brugman Almere Nick gaat met ons in gesprek en wij geven beiden aan dat dingen alleen kunnen onder voorbehoud van financiering. Antwoord was geen probleem bestelling wordt nog niet gedaan daar er eerst gemeten en zo moest worden. En wederom wordt aangegeven door ons hypotheek is er nog niet dus wij kunnen niets toezeggen. Binnen 14 dagen is er door mij geannuleerd daarop is er aangetekend geanuleerd. Wij zijn bestookt met brieven van Brugmans keukens met meldingen als u spullen zijn besteld en uw order. wederom een brief geschreven en wederom telefonisch contact gezocht en wederom maar weer een bezoekje aan Brugmans keukens gebracht. Om tot de ontdekking te komen dat de fout bij de verkoper Nick in Almere ligt deze had namelijk een stempel moeten geven. Dit volgens het armlastige Brugman concern die niet aan de 14 dagen bedenktijd doen. Die zonder iets te meten of daadwerkelijke keuzes klakkeloos maar een bedrag neerzetten die een onschuldig naïef iemand moet betalen. En zelfs zover gaat om hiervoor een procedure op te starten. Mijn advies aan elke jonge starter ga niet met Brugman in zee.

Wanneer dingen eerlijk worden gesteld en de annulering een feit is

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

1 maand geleden - Beste meneer / mevrouw Stroeven, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te lezen dat de annulering van uw keuken niet gaat zoals u verwacht had. Ik ga ervoor zorgen dat er maandag met u contact wordt opgenomen om zo samen tot een oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Lianne - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 25 oktober 2016 om 10:04 geantwoord

Beste meneer / mevrouw Stroeven,

Wij betreuren het ten zeerste dat deze situatie is ontstaan. Ik heb begrepen van mijn collega welke uw dossier in behandeling had, dat uw dossier is overgedragen ter incasso. Ik begrijp dat dit niet de oplossing is welke u voor ogen had, maar helaas kan ik via deze weg de ontstane klacht niet oplossen. Mocht u hierover nog vragen hebben mag u contact opnemen met uw contactpersoon aldaar.

Bas - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Heeft op 25 oktober 2016 om 14:48 geantwoord

Dan zien we elkaar bij de rechtbank

Alle klachten die gemeld zijn door James24