Klacht: Nike Tech Fleece korte broek maat L

op 31 augustus 2016 over Nike in de categorie Sportmerken

Mijn zoon van 15 heeft een korte broek van nike tech fleece gekocht begin agustus a 80,00 euro. Hij heeft hem twee aangehad en toen ging het touwtje rafelen waar je de broek mee aantrekt. Door zijn ziekenhuisopname was hij zo chaotisch dat hij niet meer wist waar hij zijn bon had gelaten. Ik (moeder) ben op donderdag 31/8 terug gegaan naar de nikestore op de kalverstraat in Adam en heb gesproken met een ene Patrick, filiaalmanager van deze zaak. Hij zoon is vaste klant en koopt bijna al zijn kleding in deze nikestore. Ze wilde in de winkel niets doen want ik had de bon niet meer. Ze hadden niet eens aandacht voor mijn verhaal. Het gaat er niet om dat ik een nieuwe broek voor hem wil halen maar of ze alleen het touwtje willen regelen zodat mijn zoon zijn broek weer kan dragen. Ik vind dat ik enorm onbehoorlijk ben geholpen en ik hoop dat een merk als Nike dit serieus neemt anders zijn ze echt een klant kwijt.

Alleen dat ze een nieuw touwtje opsturen wat in deze broek gaat, maat L en in vervolg een manager die begrip kan opbrengen voor een verhaal van een goede klant.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nike

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nike nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door moniquehammer