Klacht: Nike schoenen die continu heel snel stuk gaan.

op 15 oktober 2016 over Nike in de categorie Sportmerken

Nike huarache na paar keer aan te hebben gehad, is de rubberen achterrand af gescheurd. Nike air Max 2016, ook na paar keer dragen lucht er uit gelopen. Huarache 2016, dit keer gegaan voor een elastieke achterrand, aangezien de rubbere af scheurt, na paar x dragen komen lijmresten langs zijkant omhoog. Ik wordt er moedeloos van. Ik koop met rechelmaat gympen voor mijn zoon, zodat hij niet continu op een en dezelfde paar loopt, maar afwisselt, zo blijven zijn gympen langer netjes. Maar de kwaliteit van tegenwoordig is zo slecht, dat er bij elk paar wel een mankement is. Ik wissel dan ook van type, aangezien ik er een nare ervaring mee heb gehad, maar ook dat mag niet baten. Het kost me echt bakken met geld. En ik kan iedere keer, een heel nieuw paar schoenen weg gaan gooien. Mijn zoon wil er dan niet meer op lopen, omdat hij bang is dat hij gepest gaat worden. Ik vindt het echt een kwalijke zaak, en ben geneigd om te stoppen met het kopen van schoenen van Nike!!

Het wordt tijd dat de geleden schade gecompenseerd wordt.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nike

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nike nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Prinsesnis