Klacht: Nike jas

Jona.a op 19 december 2019 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Ik had 27 oktober een jas gekocht van jd sports ik bestelde het kreeg geen mail dus ik wachte gewoon voor mijn jas het is nu 19 december en heb nog niks binnengekregen ik had contact opgenomen met je sports en zij konden geen bestelling vinden van mij ik had al mijn gegevens gestuurd maar ze konden gewoon niks vinden dus ik denk dat het geld dan naar u was gekomen het was een Nike jas 27 oktober 80 euro en xpress kost 11 euro dus samen 91 euro

Als ik mijn geld weer terug heb

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 20 december 2019 om 08:01 geantwoord

Geachte heer⁄mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestellingbetaling heeft gedaan. Dit geldt ook voor eventuele terugboekingen van succesvolle betalingen.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via [email protected], kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Mislukte betalingen binnen de Google PlayStore worden meestal binnen 3 werkdagen teruggeboekt door Google. Voor meer vragen over App ⁄ in-App aankopen, zie g.co⁄payhelp

Wij horen het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
[email protected]
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Jona.a