Klacht: Nike AirMax 2016

op 06 februari 2018 over Nike in de categorie Sportmerken

Goedemiddag, Ik ben een beetje laat met het melden van deze klacht, maar desalniettemin wil ik het heel erg graag melden! Ik ben belachelijk behandeld in de winkel, ik heb 1 jaar terug mijn eerste paar Nike AirMax 2016 gekocht, deze heb ik met zoveel plezier gedragen, totdat deze kapot gingen, ik ging terug naar de winkel waarbij de eigenaar van deze winkel bij keurig heeft geholpen! Ik kreeg mijn geld terug, de schoenen waren een maar maanden oud. Daarna naar een andere winkel gegaan om vervolgens een nieuw paar Nike AirMax 2016 te halen. Ik was weer super blij met mijn nieuwe schoenen. Totdat deze na een half jaar weer lek gingen, en er nergens een gaatje is te vinden. Ik ging terug naar de winkel aangezien ik duidelijk was geweest en bij de aankoop had gevraag hoe lang de garantie was. Deze was 9maanden zei meneer, dus ik ging met 6 maanden terug naar de winkel waarop ik voor gek werd verklaard omdat de garantie maar 6 maanden was en ik te laat was! Ik vond dit schandalig, ik heb ze keurig gedragen, waren haast niet vuil en helemaal netjes. Ik heb netjes gevraagd of zij mij konden helpen maar dit konden zij niet. Ik heb gevraagd waar ik een klacht kon maken, en hun zeiden dat dat via Nike ging, ik mis mijn Nike air max 2016 echt heel erg !!

Graag een nieuw paar Nike AirMax 2016 maat 40/41

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nike

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nike nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Demib99