Klacht: Nike Air Max 2017

op 05 mei 2017 over Nike in de categorie Sportmerken

We hebben in december 2016 twee paar Nike air max 2016 nav een klacht geruild tegen de Nike Air max 2017 (tegen een kleine bijbetaling van het prijsverschil). Bij beide schoenen “2016” liet de neus los omdat dit binnen drie maanden was gebeurd terwijl mijn kinderen de schoenen heel zuinig hebben gedragen.
Nu zijn we in mei en helaas weer zijn beide schoenen “2017” kapot. Beide zijn ze lek. Maar helaas Nike geeft aan dat ze een garantie termijn van maar 3 maanden hebben???
Eigenlijk zegt de garantietermijn van maar drie maanden ook al voldoende over de kwaliteit. Ze kunnen dus niet meer kwaliteit garanderen.
Hoe kunnen schoenen ter waarde van € 145 (dit omdat het junior maten zijn) binnen vier maanden kapot gaan . Waar blijft de kwaliteit zeer triest dit € 290 lichter en nu kapotte schoenen met 4 a 5 maanden. Ik kan haast wel zeggen dat ik spijt heb van deze aankoop, er worden zoveel neppe Nikes aangeboden. Die een keer 50 tot € 60 kosten dat zou betekenen dat ik er haast drie van had kunnen kopen per kind. Laat ze dan maar kapot gaan hebben ze er in ieder geval langer plezier mee.
De prijs kwaliteit verhouding is totaal niet reëel.

Ik zou tevreden zijn als deze schoenen gerepareerd worden. Ook zou het realistisch zijn als de garantietermijn verlengt wordt.
Maar 3 maanden garantie op schoenen van gemiddeld €150 stelt natuurlijk niks voor.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nike

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nike nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Havva