Klacht: Nike air max 2016 schoenen 2 paar binnen 1 week kapot.

op 09 mei 2016 over Nike in de categorie Sportmerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb maandag 25 april voor mijn zoons van 11 en 14 blauwe Nike air max
schoenen gekocht bij Footlocker in Almere voor 190 euro per paar! Binnen 1 week (zelfs 5 dagen) zijn beide paar
schoenen kapot. De oudste zoon gleed van de stoep en merkte dat de schoen
kapot was. De jongste zoon was aan het logeren in Brabant en op weg naar de
supermarkt hoorde hij ineens lucht uit de schoen komen.

Het bevreemdt mij ten zeerste dat 2 paar schoenen van 190 Euro per paar
binnen 1 week stuk zijn. Dit mag toch echt niet kunnen. We zijn terug
geweest in de winkel waar ons werd meegedeeld dat er geen garantie zit op
de luchtzool.(dat werd ons toen pas meegedeeld) Toen pas werd ons gezegd dat het eigenlijk een schoen voor de
loopband is en dat de luchtzool best zwak is. Als ik dit eerder had geweten
had ik voor mijn 2 tienerzoons nooit deze dure schoenen gekocht. Dit neemt
niet weg dat schoenen natuurlijk niet binnen een week stuk mogen zijn en
zeker geen schoenen van deze prijs.

In de winkel werd ons verteld een mail naar Footlocker te sturen. Hierop kreeg ik antwoord terug omdat het geen fabricagefout is ik helemaal niets terug krijg. Ik vind dit echt ongelooflijk en niet kunnen. Schoenen van deze prijs mogen (en zelfs beide paren)met normaal gebruik niet binnen 1 week stuk zijn

Gewenste Oplossing:

Geld retour voor nieuwe schoenen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nike

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nike nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Djeeb