Klacht: Nike air lek

op 14 augustus 2017 over Nike in de categorie Sportmerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 11 juli nike air 2017 gekocht bij de footlocker Zoetemeer.
Mijn zoon wilde de schoenen aan doen en merkte dat zijn air lek is hij heeft ze 1 keer 20 min aan gehad. En hij had ze toen pas 8 dagen.
Ik gebeld met de winkel en kon langs komen maar ging op vakantie en afgesproken dat ik na mijn vakantie langs zou komen en hij er niet meer verder op mocht lopen.Toen ik na mijn vakantie terug ging werd mij even verteld dat ze hier niks mee doen en het door mijn zoon zelf zal komen.Nou belachelijk hij heeft hier zelf voor gespaart het is een kind van 10 jaar.
Ik koop regelmatig wat bij jullie en vond het een fijne winkel maar zoals we nu behandeld zijn gaat me te ver.

Ik wil dus nu een klacht indienen en dat mijn zoon zijn schoenen gewoon mag om ruilen.

Gewenste Oplossing:

Nieuwe paar schoenen of geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nike

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nike nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Josien33691.