Klacht: nieuwe wasmachine 2x gewerkt nu sinds 2 maanden wachten op reparatie

op 23 augustus 2017 over Whirlpool in de categorie Electronica - Wasmachines

29/6 wasmachine gekocht via Mediamarkt. Laten aansluiten en vervolgens heeft deze 2x gewerkt. Erna nam de wasmachine geen water meer. Via Whirlpool verwezen naar Mediamarkt omdat zij de machine hebben geïnstalleerd. Vervolgens pas na 5 dagen reactie van Mediamarkt ontvangen dat het te lang na installatie is en dus weer terug verwezen naar Whirlpool. Vervolgens is er een monteur langsgekomen die vaststelde dat er een nieuw onderdeel besteld moest worden. Nu weer 2 weken later is monteur weer langsgekomen maar is de vernieuwde software niet down te laden en dus heb ik nu 2 maanden verder nog steeds een kapotte wasmachine.
Het is niet ok dat een wasmachine na 2x functioneren het niet meer doet en verwacht ik dat deze wordt vervangen. Inmiddels ga ik 2 maanden met de zware was naar de wasserette wat een hoop geld kost, verdoe ik mijn vrije tijd hieraan naast mijn full time baan.
In plaats dat Whirlpool dit als een probleem voor hen beschouwd omdat ze een defecte machine hebben geleverd, is dit in de praktijk mijn probleem en al sinds 2 maanden.

wanneer de wasmachine wordt vervangen voor een nieuwe. Mijn geduld is op en vind ik het niet meer voldoende dat de machine wordt gerepareerd.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Whirlpool

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Whirlpool nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door babette.mallon@me.com