Klacht: Nieuwe telefoon na 1,5 week stuk.

op 06 juni 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Eindelijk mijn nieuwe telefoon. Een samsung s8. Alleen lang heb ik er niet van kunnen genieten. Ik had de telefoon iets langer dan een week, totdat hij het niet meer deed. \’S avonds mijn wekker ermee gezet en \’s morgens deed hij helemaal niks meer. Leek ook helemaal leeg te zijn. Andere laders geprobeerd maar helaas. Meteen om 9.00 Tele2 gebeld, maar het enige wat ze te melden hadden, stuur maar op voor reparatie. Ik probeerde nog uit te leggen dat het een gloednieuwe telefoon is en ik het niet prettig vind dat hij nu al open gemaakt wordt, omdat ze daar ook niet altijd beter van worden, weet ik uit ervaring. En ik moet er nog 2 jaar mee doen. Nee hoor, geen nieuwe telefoon maar voor reparatie. Oke, nou ja als jullie het zo willen, kan ik dan een misschien een leentoestel krijgen? Ik heb geen extra telefoon en daarbij betaal ik genoeg voor de telefoon. Maar ook daar doen ze niet aan. Nee sorry mevrouw dat doen wij niet. Dus met andere woorden zoek het uit. Ik heb daarna Samsung zelf gebeld. Daar werd ik toch even anders behandeld. Die probeerde naar een oplossing te zoeken en daarbij vonden hun het ook belachelijk hoe Tele2 hierin handelde omdat het over een splinternieuwe telefoon ging. Ze adviseerde mij om naar een samsungpunt te gaan, kijken of hun iets voor me konden doen, maar helaas telefoon is echt overleden. Samsung weer gebeld en de telefoon wordt vandaag door hun opgehaald. Maar ook daar kom ik waarschijnlijk niet onder een reparatie uit. Ze vertelde mij dat de winkel of provider kan zorgen dat de telefoon omgeruild wordt voor een nieuwe. Maar ja Tele2 houdt voet bij stuk dat ik hem op moet sturen en peinzen er niet over om mij een nieuw toestel te sturen. Het verschil is nu wel, dat ik de telefoon een paar dagen kwijt ben en bij Tele2 was ik hem een aantal weken kwijt geweest. Ik vind het echt belachelijk hoe ze met dit soort dingen omgaan, had me op z\’ n minst een leentoestel gegeven.

Ik zou tevreden zijn als ze dit serieus nemen en mij een nieuw toestel aanbieden.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wendy557