Klacht: nieuwe simkaart

op 19 september 2017 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Per maart 2013 heb ik mijn abonnement verlengd bij Youfone. Ik ben als sinds 2013 klant bij Youfone, en mijn simkaart is dan ook nog van 2013.

Onlangs heb ik een nieuwe telefoon in mijn bezit gekregen waarvoor een micro-simkaart nodig is. Bij het verlengen van mijn abonnement kreeg ik de optie op ná het verlengen een nieuwe simkaart te ontvangen. Dit heb ik destijds niet gedaan omdat ik dit een verspilling vond want de mijne deed het nog steeds goed.

Nu ik (nog steeds ná het verlengen) een nieuwe simkaart nodig heb heb ik contact opgenomen met de klantenservice via mijn Youfone waar ik om een nieuwe simkaart gevraagd heb. In de reactie werd mij verteld dat ik €15,- moet betalen voor de nano-simkaart.

Er stond geen einddatum tot waarop ik een gratis nieuwe simkaart kon aanvragen.Als ik dit had geweten had ik bij het verlengen namelijk een nieuwe simkaart aangevraagd en de microsim eruit gedrukt zodat ik later eventueel daar de nano-simkaart zou kunnen uitdrukken.

Ook vind ik het bijzonder jammer dat wanneer een simkaart zo wezenlijk in afmeting veranderd er niet automatisch een nieuwe kaart wordt aangeboden of toegestuurd.

Aangezien de aanvraag nog steeds ná het verlengen van het abonnement plaatsvond, en het youfone geen verschil in kosten maakt of ik de simkaart tijdens de verlenging of nu aanvraag wil ik graag kosteloos een nieuwe sim-kaart ontvangen welke in mijn telefoon werkt (nano-simkaart)

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 22 september 2017 om 10:31 geantwoord

Heeft op 07 oktober 2017 om 21:13 geantwoord

nee, ik ben niet tevreden met deze oplossing want die is er niet, en er is geen contact met mij opgenomen om de simkaart te bespreken. youfone blijft bij zijn standpunten, terwijl er geen enkel coulance is of enig begrip. helaas blijft denkt men alleen maar in euro's

Alle klachten die gemeld zijn door shailendraB