Klacht: Nieuwe regeling

op 12 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Door de nieuwe regeling word alles omslachtiger voor het stukje sittard geleen. Lijn 38 volledig omgegooid dus nu weer een extra kwartier wachten en veel te vroeg op mijn werk.na het werk een half uur wachten. De apps en sites werken juist nu we ze nodig hebben om alles uit te puzzelen voor geen meter. Lijn 30 die ik nu moet nemen zit overvol voor het ziekenhuis. Ik word er niet vrolijk van.

Gewenste Oplossing:

Als lijn 38 gewoon weer vanaf baandert via station en munstergeleen naar geleen rijd zodat ik niet 2x hoef om te stappen en vooral dat ik zitplaats heb ipv door de bus geslingerd worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 12 december 2017 om 20:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Miep1975,

De websites doen het gelukkig weer! Door de weersomstandigheden en door de nieuwe dienstregeling werd het erg druk.

Jammer om te lezen dat de nieuwe dienstregeling geen verbetering voor jou is.

Helaas kunnen wij niet iedereen altijd tevreden stellen. Wat voor de één een verbetering is, is voor de andere juist een verslechtering. Uiteraard evalueren we de nieuwe dienstregeling. Als de vervoersvraag veranderd, kunnen wij aanpassingen maken. Ik stuur je reactie naar onze vervoerdeskundige met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Voor nu geldt de nieuwe gepubliceerde dienstregeling.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2uFLeFj.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Miep1975