Klacht: Nieuwe regeling

op 12 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Door de nieuwe regeling word alles omslachtiger voor het stukje sittard geleen. Lijn 38 volledig omgegooid dus nu weer een extra kwartier wachten en veel te vroeg op mijn werk.na het werk een half uur wachten. De apps en sites werken juist nu we ze nodig hebben om alles uit te puzzelen voor geen meter. Lijn 30 die ik nu moet nemen zit overvol voor het ziekenhuis. Ik word er niet vrolijk van.

Als lijn 38 gewoon weer vanaf baandert via station en munstergeleen naar geleen rijd zodat ik niet 2x hoef om te stappen en vooral dat ik zitplaats heb ipv door de bus geslingerd worden.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 12 december 2017 om 20:45 geantwoord

Beste Miep1975,

De websites doen het gelukkig weer! Door de weersomstandigheden en door de nieuwe dienstregeling werd het erg druk.

Jammer om te lezen dat de nieuwe dienstregeling geen verbetering voor jou is.

Helaas kunnen wij niet iedereen altijd tevreden stellen. Wat voor de één een verbetering is, is voor de andere juist een verslechtering. Uiteraard evalueren we de nieuwe dienstregeling. Als de vervoersvraag veranderd, kunnen wij aanpassingen maken. Ik stuur je reactie naar onze vervoerdeskundige met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Voor nu geldt de nieuwe gepubliceerde dienstregeling.

^Wouter
Arriva Webcareteam